Hladový zákazník nechce čekat

Rychlý proces objednávky a raketová rychlost rozvozu

Jak Ordr funguje?

  • Objednejte

    Stačí jen pár kliknutí na webu nebo v mobilní aplikaci

  • Počkejte na SMS

    Dostanete zprávu od kurýra, za kolik minut vám vaše jídlo přivezeme

  • Běžte před dům

    Čekejte ve stanovený čas na našeho kurýra před domem

Objednání na webu

Video již brzy

Objednání přes mobil

Video již brzy

Často kladené dotazy

Mohu u vás platit stravenkami?

Bohužel stravenky nepřijímáme. Objednávku je možné zaplatit třemi způsoby. Nejpohodlnější je platba kartou online, kdy je možné si u nás uložit platební kartu, díky čemu další objednávky zaplatíte jedním kliknutím. Druhou platební metodou je Twisto.cz, kdy můžete nákupy přidávat do jejich služby Nákupní účet. Do třetice kurýři přijímají hotovost. Pakliže platíte v hotovosti, prosíme vás, abyste optimálně platili bankovkami v maximální hodnotě 500 korun, abychom vám mohli vždy bez problému vrátit.

Nejde mi přidat moje adresa

Nejprve si zkontrolujte, jestli se nacházíte v mapě našeho rozvozu. Pokud jste v zóně našeho rozvozu, ujistěte se, že zadáváte ulici včetně orientačního čísla (to modré). Pokud problém přetrvává, zavolejte v časech rozvozu uvedených v týdenní nabídce na naší zákaznickou podporu nebo využijte náš kontaktní formulář a popište nám váš problém.

Kurýr mi nepředal účtenku

Abychom uměli garantovat co nejrychlejší rozvoz, zrušili jsme papírové účtenky. Účtenku ovšem dostanete, jenom do mailu v podobě potvrzení objednávky. Tento elektronický doklad splňuje všechny náležitosti zjednodušeného daňového dokladu.

Je možné objednávku zrušit?

Ano. V potvrzovacím e-mailu, který odesíláme ihned po provedení objednávky, se nachází link pro zrušení. Storno je možné provést do doby, než je objednávka přijata kurýrem.

Jak dlouho bude čekat kurýr před domem?

Pokud do 1 minuty od doby, kdy mělo dojít k předání jídla nebudete čekat před domem, kurýr provede kontrolní zavolání a následně je objednávka zrušena. V případě platby předem jsou vám peníze vráceny v plné výši. Obdržíte také informaci o zrušení v podobě SMS.

Je možné doručit jídlo těsně za hranici rozvozu i v případě, že by doručení trvalo déle?

Bohužel to není možné. Současná podoba mapy je uzpůsobena tak, abychom v rámci stávající logistiky zvládli doručovat objednávky v co možná nejkratším čase všem zákazníkům. Cesta mimo oblast, i malá, by mohla ohrozit rychlost doručení dalším zákazníkům.

Buďte s námi na sociálních sítích