Často kladené dotazy

Mohu u vás platit stravenkami?

Bohužel stravenky nepřijímáme. Objednávku je možné zaplatit třemi způsoby. Nejpohodlnější je platba kartou online, kdy je možné si u nás uložit platební kartu, díky čemu další objednávky zaplatíte jedním kliknutím. Druhou platební metodou je Twisto.cz, kdy můžete nákupy přidávat do jejich služby Nákupní účet. Do třetice kurýři přijímají hotovost. Pakliže platíte v hotovosti, prosíme vás, abyste optimálně platili bankovkami v maximální hodnotě 500 korun, abychom vám mohli vždy bez problému vrátit.

Nejde mi přidat moje adresa

Nejprve si zkontrolujte, jestli se nacházíte v mapě našeho rozvozu. Pokud jste v zóně našeho rozvozu, ujistěte se, že zadáváte ulici včetně orientačního čísla (to modré). Pokud problém přetrvává, zavolejte v časech rozvozu uvedených v týdenní nabídce na naší zákaznickou podporu nebo využijte náš kontaktní formulář a popište nám váš problém.

Kurýr mi nepředal účtenku

Abychom uměli garantovat co nejrychlejší rozvoz, zrušili jsme papírové účtenky. Účtenku ovšem dostanete, jenom do mailu v podobě potvrzení objednávky. Tento elektronický doklad splňuje všechny náležitosti zjednodušeného daňového dokladu.

Je možné objednávku zrušit?

Ano. V potvrzovacím e-mailu, který odesíláme ihned po provedení objednávky, se nachází link pro zrušení. Storno je možné provést do doby, než je objednávka přijata kurýrem.

Jak dlouho bude čekat kurýr před domem?

Pokud do 1 minuty od doby, kdy mělo dojít k předání jídla nebudete čekat před domem, kurýr provede kontrolní zavolání a následně je objednávka zrušena. V případě platby předem jsou vám peníze vráceny v plné výši. Obdržíte také informaci o zrušení v podobě SMS.

Je možné doručit jídlo těsně za hranici rozvozu i v případě, že by doručení trvalo déle?

Bohužel to není možné. Současná podoba mapy je uzpůsobena tak, abychom v rámci stávající logistiky zvládli doručovat objednávky v co možná nejkratším čase všem zákazníkům. Cesta mimo oblast, i malá, by mohla ohrozit rychlost doručení dalším zákazníkům.

Dodáváte jídlo také na firemní akce nebo jiné hromadné akce?

​Ano, věnujeme se také cateringu. Jestliže nám chcete poslat poptávku na catering, využijte náš kontaktní formulář. Napište nám své požadavky a my se vám ozveme s nabídkou.

Rozvážíte také o víkendu?

​Bohužel nikoliv. Jsme tu pro vás každý všední den v časech uvedených v naší týdenní nabídce. Výjimku lze učinit pouze v případě individuální objednávky, která přesahuje 50 porcí.

Nabízíte množstevní slevy? Například na dopravu?

Slevy při větší objednávce nenabízíme. Cenu jídla je nutné brát jako komplexní služby, která v sobě zahrnuje i dopravu. Ta je jednotná a dělá systém přehledným a nechceme proto nijak do celého procesu zapojovat cenu za dopravu nebo obaly.

Je možné si jídlo vyzvednout osobně?

Bohužel tato možnost u nás není možná Jsme orientování čistě na rozvoz a nemáme žádné výdejní veřejné místo.

Mohu si u vás nabít kredit dopředu?

​Tuto možnost nabízíme pouze při objednávkách nad 10ks. Využijte náš kontaktní formulář a domluvíme se na podrobnostech ohledně doručení.

Jaká je platnost kreditu, který mi byl připsán na účet?

Neomezená. Kredit nemá žádné datum expirace a nemůžete o něj tak časem přijít. Výměnou za tento komfort ho ale zase nemůžete odkládat do budoucna. Kredit je vždy automaticky využit při příští objednávce

Slevový kód, který jsem obdržel nefunguje.

​Ověřte, zda je kód skutečně určen právě vám. Některé kódy jsou přímo svázány s konkrétním účtem a emailem, který je v něm uveden. Nelze je tak převádět nebo darovat. Stejně tak některé kódy lze využít pouze v omezeném počtu. Pokud máte problém, napište nám prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Čas doručení byl delší, jak 15 minut. Jak získám jídlo zdarma?

​Naše Zákaznická linka automaticky po skončení každého rozvozu vždy rozesílá všem zákazníkům, u kterých nebyl dodržen čas doručení email s informací, že byl na příslušný účet připsán kredit ve výši 130 Kč na příští objednávky. Zkontrolujte si prosím vaši emailovou schránku nebo počet kreditů na vašem účtu. Pokud kredit nedorazil, napište nám prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Jakou gramáž mají vaše jídla?

Na každou porci vždy počítáme se 150g masa v syrovém stavu. Velikost přílohy se pohybuje mezi 300 - 350g podle typu.

Nenašli jste zde odpověď na váš dotaz?
Pošlete svou otázku prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.