Preventivní opatření v souvislosti s koronavirem
společností OLIVE Food s.r.o. a Ordr s.r.o.
1. Cestovní opatření
- Zaměstnanci OLIVE Food s.r.o. a Ordr s.r.o. mají zákaz cestovat do níže uvedených destinací
- U externích partnerů důrazně nedoporučujeme cestovat do níže uvedených destinací, v případě návratu musí zůstat 14 dní doma v karanténě a cestu nám předem nahlásit
- Destinace: Čína, Bahrajn, Hong Kong, Írán, Itálie, Japonsko, Kuvajt, Macao, Thajsko, Singapur, Jižní Korea, Taiwan (seznam destinací je rozšiřován dle aktuální situace)
- Našim zaměstnancům výrazně nedoporučujeme mimo pracovní dobu navštěvovat místa s větší koncentrací lidí
- Naši zaměstnanci, případě, že ví, že, osoba v jejich blízkosit je v karanténě nebo má pozitivní test na vir, musí neprodleně informovat zaměstnavatele a volat praktického lékaře, který rozhodne o případné karanténě. V takový den určitě nechodí do práce.
2. Hygienická opatření
- Klademe důraz na dodržování hygienických opatření - mytí rukou, používání dezinfekce na ruce, dezinfekce termoboxů (dezinfekční prostředky ve spreji na dezinfekci skůtru/ kola a tašky + dezinfekce na ruce v každém kole/ skůtru)
- Kurýři po každé skončené směně dezinfikují své kolo a termobox
- Po každé odvezené zakázce mají kurýři povinnost si vydezinfikovat ruce
- V případě, že kdokoliv z kurýrů má příznaky nemoci (i běžný kašel a rýma) musí informovat operátora před nástupem na směnu
3. Informace pro zákazníky
- Naše webové stránky a aplikace přizpůsobujeme pro zákazníky, kteří jsou v karanténě
- Zákazníci v karanténě mají povinnost nás o karanténě informovat a:
- Platit pouze kartou
- V případě objednávky přes partnera uvést tento fakt do poznámky
- V případě objednání napřímo zaškrtnout tuto skutečnost na webu v objednávce u políčka "Jsem v karanténě"
Objednávku poté doručíme před dveře zákazníka.
Děkujeme předem za ohleduplnost a dodržování těchto základních pravidel.